Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Friday, April 1, 2011

woww! header baru..terujaa2!

yahooo!
header baru sudah siap!
T.E.R.U.J.A.

actully..saya amat2 terkejut melihat header roomate tersayang..
sangat santek..
lalu menanyalah aku kepada dia..

dan dia mensuggestkan aku kpd blogg Azhafizah Md Nor..
apa lagi..
bagi aku yg amatlah tidak kretif ini memintak lah dia membuat kan header..
kebetulan dia sedang offer utk buad header free..
teruss aku y.m dia..

mari2!lihat hasilnyaa..

ini yg pertama



ada la sedikit komen-komen saya..
antaranya
1.background mcm kosong je..
2.knp tak letak pic sailormoon saya? ;))

bukan saja-saja komen..
dia mintak dikomen dahulu..
sekiranya setuju baruu lah dia akn proceed kn header itu..

ini kedua dan terakhir




amacam??
betul kan kata aku..
cantik dan amat2 lah kretiff..
credit utk Azhafizah Md Nor

teramat sesangat-sangatlah puas hati dengan hasil kerja beliau..inilah hasil sekiranya melakukan kerja-kerja dengan iklass..

T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H


4 comments:

  1. nisa:kan da dapat :))
    adda:i loike it to0 :))

    ReplyDelete
  2. nisaa:betul2!kan dah dapat!aip,,babab kang!
    azhafizah:i double triple like it! ;)) senyum sampai ke telingaa ;))))))))

    ReplyDelete

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)