Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Wednesday, December 22, 2010

...Dia Mr. Rightku...


location:rumah nenek di Tampin

11/9/2010,2 syawal
situasi: sedang menyapu di halaman rumah.. "aish!oreo ke tue?? waw,,dah macho..! like3.. hamboish! sombong nya muka ang.. pirahhhhhhhhhhhh!! wekssss.. mnyampah den!"

12/9/2010,3 syawal
situasi: sedang mengumpat bersama2 spupu oreo.. "oit,,bile oreo balik? hmm tak nmpak pn.."
situasi: di bazar ramadhan.. bersama spupu dan akk2 oreo.. tiba-tiba........"jap2! aik,,mcm knl je mamat tue.. oreo kn..! wat ape oreo kt sini..??! aish,,nie yg malusss tibe2 nie.. acewahhh.. menjeleng-menjelengku bertentang..mata kita sama memandang.. bongok! berangan plak time tue.. kihkihkih..
situasi: malam-malam.. hp ku berbunyi..lgu bila cinta..ouhh,,msj la tue.. aish,,malaun mne la hntar msj nie.. da la no tak knl.. 01744988**.. spe ek? tp,,pngkal no mcm area2 kedah.. ouhhh,,budak2 UiTM aku kot.. hampeh! nk kena kn aku la tue.. teruk btol.. hehe.. layan saja.. msj punye msj smpai la lebam2..finally,,aku tau siapakah geranagn malaun itu..beliau la Mr. Oreo tue..hahaha..mcm tidak ku sangka..pucuk dicipta,,ulam mendatang..sesuai ke??hahaha..hentam la labu..wahhh..seronok beronok-ronok aku msj ngn oreo..aish tak tdo aku mlm tue..hihihi..

13/9/2010,4 syawal
.......................25 jam ber mesej2.....................

14/9/2010,5 syawal
mesej dan mesej dan mesej dan mesej dan mesej! huhhhhh.. berlarutan smpai mlm.. adesh!ape nk jd..ape nk jd.. cewahhh.. tibe2 termenyanyi lgu tan sri sm salim.. hahaha.. tak ley blah! jam suda pkul 12 mlm..
hehe.. oreo ajak ber super saver.. hehe.. tade hal.. layan je.. 1 jam.. 2 jam.. 3 jam.. perbualan berbunyi serius..alamak........! 3 jam ber akhir.. oreo cll..tibe2 tuttt..tutt..hahaha.. kdit oreo habis.. tp,,bunyi nye mcm ade sumthing nk bgtau..takottttttt! apehal nie..! huh aku plak call oreo.. "hello,,haa kdit abes eh? nk ckp ape td? hmm kdit pn ade rm 1.++ cpt la...!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_+..
!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_+.. kata nabil:lu pikir la sndiri..hahaha.. 


^hampir 1 tahun aku hidup tanpa dicintai dan mencintai,,akhirnya aku jumpa DIA....nun jauh di perlis aku mencari..rupanya DIA di depan mataku..terima kasih OREO kerana telah kembali kan keceriaan dalam hidupku..

      # OREO yang saya maksudkan adalah insan yang bernama NORAZMI BIN JALANI ..                                                                                     
                                                                                                                                   

                                                                                                                                        
*akhirnyaku temui Mr. Right ku.. 


                                                                                                                         

No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)