Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Thursday, December 23, 2010

KAMI di Genting Highland














06 disember 2010


hello genting!!! hahaha.. pecaya tak 1st time aku smpai genting.. mcm mne aku smpai genting?? hnya aku dan oreo je tau.. hihihi.. mmg tak dinafikan genting mmg best..best sbb enjoy byk mainan..tp,,malang nye aku ngn oreo tak sempat pn nk main semua mainan..sob..sob..sob..sedih kn..da la susah nk pergi..huhuhu.. tak apa la..masa amat mencemburui aku ngn oreo..hmpeh! hehehe.. tp,,mmg best la..wlupun kejap je di genting..
klw korg prasan,,mse aku kt genting,,ade ke patut aku pkai bju lengan pendek..hahaha..tak patut kn..da la sejuk gile..buat mcm genting tue panas je..hihihi..kulit buaya,,al -maklum la..tp,,sbnrnye sejuk tw..takot nk ngadu ngn oreo..takot oreo marah..sbb aku degil pkai bju lengan pendek..oreo da pesan..aish,,biase la..degil..tumbs up utk aku..huhuhu..aku relaks je..buat muka cool wlupun tgh cold..hahaha..


pehh makan kt sini mhl gile..tau aku bawa bekal meegi cup 2..utk aku ngn oreo..hehehe..terkejut beruk si oreo mse oreo bayar makan..mne tak nye..2 nasi ayam = RM 25.. 2 air milo panas = RM 10.. total semua RM40.25.. tue campur ngn service charge (10%)  = RM 3.50.. tax = RM1.75.. hahaha..gile an..klw RM40 tue boleh dpt 20 meegi cup..hehehe..tak ape la..bkn slalu pn dtg sini..tp,,mmg aku ingt la smpai bila2..kihkihkih..nasib baik aku pergi 1 hari je..klw 3 4 hari,,maun aku ngn oreo berpuasa di genting..hahaha..


tp,,mmg best dpt pergi genting..dah la mmg tak pernah pergi..pastu pergi genting lak ngn oreo ku tersayang..pehh mmg best la..hihihi..pergi genting lak mmg dua2 tak tau jalan..so,,terpaksa la bertanya..tnye punye tanye so my beloved oreo pn decided utk ikot jalan lame..pehhh jalan mcm ular mabuk..aku pn naik mabuk..ape lg..hangin la aku ngn oreo..balik genting,,jgn lalu jln lama..ikot highway..huhuhu..kecian oreo kne marah ngn aku..maaf ye oreo..hehehe..tp,,jalan lame tue mmg best..hijau je..byk jgk geng2 oreo kt tepi2 jalan..hahaha..tau tak sape geng oreo??nyet monyet la..byk gila ouh..monyet tue mcm tau je kami nk dtg..mcm nk myambut kedatangan kami je..hahaha..seronok..seronok..dan seronok..yeahhhhhhh!!



genting ouhhh genting!!!!!!!!!!!!!



 * oreo: jom pergi lagi..hehehe..

No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)