Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Saturday, May 7, 2011

Aktiviti Cuti Sem 2 : Menanam Semula Money Plant


Arghhh penat-penat!
Rasa mcm nk pengsan pn ada..
Ni semua gara-gara menanam semula POKOK DUIT-DUIT la ni..
Tapi,,memang best la berkebun rupanya..
Aku dah merasa tadi..
Kamu-kamu bilaa lagi?

Aku ni tak ada lah cara-cara nk menanam semula pokok ni..
Aku rasa semua tahu kan?
Apa yg aku tahu,,mama lah bagu tahu..
Pokok Duit-duit ni boleh buat seseorang tu jadi kaya..
HAHA..tu pendapat orang cina..
OK-OK..Apa yg aku tahu..
Pokok Duit-duit ni membiak melalui daunnya..
Pokok ni memang lambat membesar..
Betul-betul mengambil masa yg lama..
Amat-amatlah menguji kesabaran anda-anda..

Apa yg aku suka pokok ini berbanding pokok-pokak lain adalah:

1. pokok ni memang senang dijaga

2.pokok ni daun nya tak gugur mcm pokok lain

3.pokok ni kemas je.Dari segi susunan daun nya. la.

4. nampak seksi kot..HAHA..


Lihat lah aku yg MESSY gilaa-gilaa ni :









Ini lah hasil nya..

S.E.R.O.N.O.K


No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)