Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Monday, May 2, 2011

Berilah aku Kekuatan,Ya Allah~


Ya Allah,
hebatnya dugaan yg Kau berikan pada aku..
sesungguhnya aku hanya lah manusia biasa yg sangat la banyak kelemahan..
mengapa sehebat ini Kau berikan dugaan itu kepada aku..

Ya Allah,
seandainya jodoh aku bersama beliau..
Kau tunjukkan lah apa penyelesaian nya..
Jika beliau bukan jodoh aku..
Berilah cara terbaik untuk aku melepaskan nya..

AMIN~





1 comment:

  1. mcm sama jek situasi kita ni...
    taktau apa lg nk buat...
    sering tertanya2 apakah hikmah disebalik ini semua..

    ReplyDelete

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)