Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Sunday, May 8, 2011

mood: NK KAWIN~ HAHA.


Hey syuhadah!
Apa gatal sangat ni?
Belajar bagi habis dulu laa..
Baru boleh gatal-gatal..

TAK BOLEH KAWIN! MUKTAMAD!

OK laa..
Tak boleh kawin,nk berangan pun jadi laa..
HAHA..

Actully,
3 hari yg lepas aku ber'FB then terbukak la me
mber aku masa sekolah rendah dulu..
Rapat juga lah masa 6 INTAN dulu kt SK Pengkalan Tentera..
Nama beliau Nurul Hidayu Bt Abdullah..

Apa yg membuat kan aku terkejut
Beliau sudah pun berKAHWIN..
WOW..
Seriusly,,
Memang terkejut gila..
SELAMAT PENGANTIN BARU,dayu..
Rasanya macam dah terlambat..
25 Dec 2010 lansungnya majlis beliau..

Teringat masa zaman sekolah rendah dulu..
Beliau ni pengawas sekolah..
Aku pengawas perpustakaan je..
HAHA..
Tak apa la jodoh beliau awal..
Apa-apa pun,
Semoga kekal ke anak cucu..
AMIN..

Meh-meh nk cita pasal aku yg sedang gatal ni..
nk berangan-berangan sikit..
Teringin kawin nanti nk meriah-meriah..
Penuh dengan warna-warni..
Maklumlah kawin sekali je seumur hidup..


Masa betunang nk pelamin mcm ni laa


Putih laa menjadi pilihan hati.
Nampak lembut je..
Dengan combinasi colour purple..
WOW.. Bravoo..
Memang nampak cantik..
Combinasi colour white n purple ni
Tak laa over sgt kn..
Amat-amat lah padan..
lagipun,,Tunang je~

Sekarang memang dah jadi trend kn?
Even tunang pun ada pelamin..
Nowdays,dunia dah modern..
Kalau dulu,,duduk dalam bilik je..

Dunia-dunia!
Semakin lama adat pun dilupakan..

Opss! KEJAP!
Pelamin dah ada..
Orang yg nk duduk atas pelamin pn dah ada..
Cube teka,apa yg tak ada?
Bukan cincin laa..
Bukan hantaran tunang jugak la..
BUKAN.BUKAN.BUKAN.

Tunang aku laa..
Merangkap future husband aku..
wink-wink..

Ini makhluk Tuhan paling Taf gitu:
HAHA.
Nor Azmi a.k.a My. Mr KOHOK

No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)