Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Saturday, March 26, 2011

Akhirnya kau Pergi!


TERIMA KASIH,NOR AZMI !

6 bulan aku cuba bertahan dengau kau!
akhirnya kecundang
bukan ini yang aku nak! 
bukan Nor Azmi !

kau yg rela melepaskan aku!
aku tak tahu mcm mana nk bukti kan lagi..
kenapa kau masih ragu-ragu dengan cinta aku?
tak cukup selama ini apa yg aku korban kan?
senang!
kau lepas kan aku begitu!

tiada air mata utk di tangisi
hanya mencari secebis ruang utk meluahkan apa yg terpendam..
kosong!
sunyi!
mana pergi orang disekeliling?
tinggal kn aku seorang yg sedang dalam kesedihan..
meratapi org yg pergi dalam hidup ini..

esok.. lusa..
mcm mana aku nk hadapi hari2 aku yg akan datang?
tidur aku tak kan nyenyak tnpa mendengar suara beliau..
kuat kah aku?
tabah kah aku?
TIDAK! 
aku tidak sekuat dan setabah itu..

kali ini dugaan yg terakhir mmbuat kn beliau melepas kan aku..
selepas dugaan demi dugaan hadir dalam hubungan ini..
kami kecundang!
kami kalah di medan pertarungan..
tak sempat utk meraikan kemenangan!
bersama si kecil NOR IMAN dan NUR DANIA..

tak sanggup nk teruskan..
air mata mula membasahi pipi..
hanya sepotong ayat..
khas buat insan yg aku tunggu2 kelahiran di dunia..

ibu mintak maaf syg,,ibu terpaksa pergi dr ayah.iman ngn dania jaga diri yee sayang!
 ibu sayang iman! ibu sayang dania!
ibu terlalu sayangkn ayah iman dan dania!tp,,nie jalan terbaik sayang!

macam mana aku nk lupakn beliau?
bagaimana?
tunjuk kn aku caranya..
terlalu banyak kenangan aku bersama beliau..
tidak mungkin aku lupakan..

aku tidur utk beliau..
aku bangun juga utk beliau..
semua demi beliau..

hari ini!
beliau janji mahu berjumpa dengan aku..
sebelum beliau pulang ke kampung halaman nya..
malangnya..
tiada jodoh utk berjumpanya utk kali terakhir sebelum kami mmbuat keputusan mancari haluan masing2..

esok?
bagaimana hidup aku?
ceriakan aku?

lusa?
bangun kah aku dr lena?
mungkin aku terus bermimpi indah..

aku tak mahu esok!
aku tak mahu lusa muncul..
aku mahu kelmarin..
kelmarin yg beliau ucap kan 'selamat hari lahir sayang!'
kelmarin yg datang membawa aku ke farmasi utk membeli ubat!
kelmarin yg amat indah!

rindu!
rindu yg teramat sangat rindu..
rindu suara nya menyanyikan aku lagu 

you are my everything-santa esmeralda

you're my everything
the sun the shine above u make the bluebird sing
the star that twingkle way up in the sky
tell i'm in love
when i kiss your lips
i fell the rolling tunder to my finger tips
and all the while my head is in a spin deep with in
i'm in love 

you're my everything and nothing really masters
but the love you bring
you're my everything
to see you in the morning with thosebig brown eyes

you're my everything
forever ever day i need u close too me..

you're my everything
u never have to worry
never fear for i'm near ...


siapa mahu menganti kan tempt beliau menyanyi kan lagi ini utk aku?
pasti!
tiada siapa layak!

cukup syuhadah!

cukup smpai disini..
terima lah kenyataan bahawa beliau tiada jodoh dengan kamu..
yakinlah pada jodoh kamu..
semuanya sudah tertulis!

teruskan hidup kamu..
carilah keceriaan dan kebahagian mu..
pasti ada..

huh!sungguh susah utk menerima kenyataan..

---- OVER -----


to Nor Azmi:
syue tak akan buang apa2 yg ada kena mengena dengan abg..contohnya gambar2 abg,cerita2 lama kita..syue akn delete(tak smpai hati rasanya)bila tiba masanya..

maaf atas segala yg terjadi,,NOR AZMI B JALANI..



i lovee you!




1 comment:

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)