Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Tuesday, March 22, 2011

suprised yg tak berapa nk suprised!





tanggal 24/3/2011 semakin hampir..

bukan tarikh aku nak kawin ke..
tarikh aku nk pergi honeymoon ke..
tarikh aku menang number ke..
opssss!
yg penting bukan la..
semua nya bukan!

tapi,,
yg penting tue tarikh aku dilahirkan..
terima kasih emak..
yeah!
macam biasa la..
member2 aku mula mengatur plan secara senyap-senyap..
mereka ingt aku tak tahu kot..
hehehe.. ;))
saje je buat2 tak tahu..
lagi satu mybe sebab minggu nie aku tak berapa nk sihat sgt..
so,,malas la nk ambil port..

yang paling penting diantara yg sgt penting..
mereka mengatur plan utk menyambut bufday saya..
oh!
terharunya..
tapi,,sudah tidak suprised..
saya sudah tahu..
lagi satu penyebab membuat kan saya sudah tahu adalah kerana..
jeng-jeng-jeng
sebab hari tue mereka sudah menyambut buday hanum..
thay why la saya sudah tahu..
hehehe..
lagi pun..
time bufday saya nanti..
kami ade test fizik..
so..tak tahu la mcm mana suprised nye nanti..
wait n see je la nanti kan..


harap2 suprised yg best2 sikit..
nk wish boleh tak??

1. nk kek coklet dr secret recipe




lama tak makan..;))


2. nk purse LV ..
milk teddy saya da buruk lar.. ;;;p

3. teringin nk makan sea food..
tnk2 sotong goreng tepung..
nyumnyum.. ;ooo






No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)