Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Sunday, March 27, 2011

BIRTHDAY Berkurun2!


Happy birthday too mee ;)))
suweet 19'
moga-moganya dipanjangkan umur
dimudahkan segala urusan didunia mahu pun di akhirat kelak..
insyallah..


sebenar dan paling benar-benarnya..
fell nk setory moory pasal birthday aku nie tak ada la sangat nye..
actually dah 3 hari yg lalu dah berlepas dan terlepas-lepas da..
so fell nk berbelog pasal ni kureng la sikit..
maap yaa..
tapi..
mahu tak mahu kena jugak bersetory sikit..
sebab ada yg seronoknya..

 Ehem..ehem
Disini saya mahu mmberi setinggi-tinggi langit  penghargaan kepada sayang-sayang saya

yg telah bertungkus-lumus sampai berfeluh-feluh menbuat kejutan bufday utk saya..

5 bintang saya bagi kerana kebijaksanaan awok-awok berlakon layar di depan mata aku..
 konon-konon tiada apa yg bakal belaku..

nanti jangan lupa ambil bintang-bintang awak di bilik 0073 yee ;))

sangat dan teramat sangat la terkejut saya pada malam 24/3/2011 itu..

sedang saya seronok-beronok-ronok tidur diatas katil

tibe-tibe..
berdendangnya lagu 'selamat hari jadi..selamat hari jadi..selamat hari jadi bla..bla..bla..bla..selamat hari jadi'
lalu saya terjaga dari lamunan..
dengan mamainya saya bangun dam melihat sibijik kek bersama-sama lilin yg dinyalakan apinya..

ini kek nya!

Kek yg tertulis 'happy birthday adda' 


tanpa perasaan penyegan dan pemalunya saya meniup kek itu..
dengan bermuka kan mamai dan berambut kan serabai gambar saya di ambil..
ini!


messy gilaa time ni

tibe-tibe
satu dentuman kuat berbunyi
part nie kelakar gilaa..
jap-jap nk gelak
kahkahkah..

masa ni laa
tah apa benda alah nama benda tu
yg bila meletup-letup tu keluar kertas-kertas..
tiba-tiba spoil pulak..
tak boleh meletup..
tah apa yg dibuat oleh awok-awok itu sehinggalah ia meletup..
kuat gilaa bunyi..
bersepah-sepah bilik saya..
tengok hasil nya!


bersepahnya katil saya!
dengan gumbira nya saya dan awok-awok makan kek..
sedar tak sedar tiba-tiba kek pun terhabis..
gumbira saya tidak terhenti..
saya mendapat hadiah dari awok-awok saya tersayang..
tahu tak apa hadiahya?
sehelai t-shirt berwarna cokolat..
santek sangat..
macam saya.. ;pp

maaf yaa!
gambarnya tidak dapat di upload sekali..
kerana sebab2 tertentu..
baju itu telah pun saya pakai pada malam itu juga..
semasa pergi menjawab test fizik..
semangat berkobar-kobar gilaa bila pakai baju baru nie..
macam ada semangat yg baru la..
yelaa baju pun baru..

saya rasa mungkin la sampai disini saja..
tapi sebelum itu!
saya mahu mengucapkan ribuan terimas kepada sayang-sayang saya

2. asmaa
3.farah
4.nadia



sayangg korang-korang semua!





No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)