Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Saturday, March 26, 2011

PERHATIAN! Kami Kembali Bersatu !


ehem..ehem..

bila dah baca tittle kt atas ni mesti dah dpt agak ape isi kuku entry ni kan2..
tak tahu nk starting ayat mcm mana..
sbb happy nya hati ni tak terkata-kata-kata la..

sampai lupa nk update gmbr2 suprised masa bufday..
sabar la nyaa..
saya terpaksa skipp dulu..
ada benda lg penting diantara terpenting ni..

alhamdulillah..
itu lah sepatutnya ayat yg keluar di awal entry ni..
kami kembali united..

kami terpisah utk beberapa jam sahaja..
ternyata kami mmg dan sememangnya tidak boleh dipisah kn..
poyoss je..


ceritanya:

sedang aku duduk seorang diri..
terasa rindu menyelubungi diri ini ..
lalu kucapai Nokia 112 dan mendail no ini 013485****
call pertama

aku:awak kt mana?hujan tak?

beliau:kt perak..aah,,hujan lebat..

aku:ouh,oky2..bye

beliau:bye~


duduk,baring,menyiarap dan berguling-guling..
lalu hati terdetik lagi mahu mngetahui apa yg beliau buat
call kedua

aku:kt mana?dah makan?

beliau?kt RnR..berhenti makan..

aku:ouh,,makan banyak2 tau..

beliau:ok2..

aku:jap lagi nk naik atas.ade konsert DEVOTEES..(saja bagitahu..nk tgk caring lagi tak) ;)))

beliau:pergi dengan sapa?jauh ke?

aku:(perghh caring lagi la..suara ala2 terharu) pergi dgn nadia..tak jauh pn..kt block F..yg saya tunjuk hari tue..

beliau:ouh,,ok hati2..

aku:ok ;))))))))))))))))))) senyum smpai ke telinga..

ber'on9 sampai ke maghrib..
waktu sudah pn masuk bg kawasan2 yg sama waktu dengan nya..
berdetik-detik hati ini melontar-lontarkan beribu-ribu soalan..
rindu lagi nk dengar suara beliau..
call ketiga

aku:kt mana dah tu?dah solat maghrib?

beliau:sudah..

aku:tak sejuk dalam bus?

beliau:sejuk..badan mcm nk demam

aku:panas sgt ke?

beliau:tah la..

aku:tak apa la..nk mandi kejap

beliau:ok


lalu aku pun mencapai tuala dan perkakas mandian aku..
sebelum itu! hehehe..
aku mencapai Nokia aku lalu menaip mesej

pukul 8.15 tau

lalu tersent kt no 013485****
alamak!
hahahahaha..
sebenarnya,,aku memang saja buat2 tersalah sent..
buruk tak perangai aku..

then,aku terus pecut ke toilet..
habes je mandi,aku masuk bilik
saja la cek Nokia aku..

2 message received

1. Ibu..

2. Ibu..

itu panggilan beliau terhadap aku..
wow!!!
terkejut+excited+teruja+gumbira..
macam2 la..
cannot tell la mcm mana..

terusss..
aku capai Nokia aku mendail no 013485****
 ayat pertama

aku: abgggggg...

beliau: yee ibu..

aku: .................

beliau: .....................................................................

dan seterusnya..
mana boleh tahu lebih2..
 weksss!


C.I.N.T.A M.U.L.A B.E.R.P.U.T.I.K K.E.M.B.A.L.I..

WINK..WINK..WINK..

berlove-love mata aku..


amie L.O.V.E syue



No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)