Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Sunday, March 13, 2011

. Cinta itu Pengorbanan .

Dimana harus aku mencari kekuatan lagi dlm hidup ini..?!
Apa yg harus aku laku kan lg?
Buntu!aku buntu mencari pnyelesaian..
Hmpir 5 bln aku mencari mnyelesaian nya..
tetapi,,masih tiada jwpn..
Aku akan tetap menanti jwpn nya..


MAAF!
Cinta ini perlu dipertahankan..!
harus.harus.dan harus DIPERTAHANKAN..
Beliau amat tabah! Beliau amat sabar! Beliau amat kuat!
Pasti tiada lelaki yg mampu lakukan seperti beliau..
Dari kedah ke selangor..
Beliau mencari aku yg sedang dalam keadaan yg terumbang-ambing..
Walaupun saat2 itu beliau sedang bertarung dgn nyawa utk datang pada aku..
Beliau tetap mngharunginya..
Segalanya ditelan walaupn pahit..
Semuanya demi C.I.N.T.A beliau terhadap aku..


TIDAK!
Aku tidak patut meninggalkan nya..!
Hanya kerana beliau tidak berkerja kerajaan??


JANGAN syuhadah!
Beliau memerlukan kamu..
Tergamaknya jika kamu meninggalkan beliau..
Hanya kerana itu..?
Didalam keadaan nya sebegitu..
Kejam nya kamu..Belajar lah susah bersama beliau syuhadah!
Satu hari,,segalanya pasti akan terbalas..insyallah..
Ini semua dugaan hidup..
Tidak ada selalunya manis..
Pasti ada pahitnya..


Semoga aku tabah mengharugi hidup ini..
Aku berdoa,,semoga Allah memudahkan segala urusan hidup aku..Amin~


                                                                                                          Love u!Nor Azmi!

2 comments:

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)