Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Tuesday, March 22, 2011

Demam dilanda aku!

Deman
deman dan Deman
semua cerita tentang demam..
aish!
semanjak 2 menjak 3 menjak nie..
badan rase tak berapa nk sedap la..
kepala sakit..
bila jalan nk pergi kelass..
rasa badan nie mcm melayang-layang je..
nk pengsan pn ada..
tadi masa kt oren(kedai makan) nk neli makan tengahari..
baru nmpak sorang minah nie jatuh pengsan..
aish!
jangan ckp lepas nie turn aku plak..
choiii!
muluttt! cabul..

hari nie dah masuk hari yg ke-3
tak elok-elok jugak..
adoi..
tak laa..
bila sakit nie..
mcm2 kerja tak boleh nk buat..
terbungkang je atas katil..
mcm ikan duyung..
hahaha..

semalam beliau datang..;))
dating la sekejap kami..
walaupun tengah sakit-sakit nie..
sayang punya pasal..
keluar la jugak..
jauh tue beliau datang..
Alor Setar je pun..
alaaa..lagi pun kebetulan nk ambil beg aku..

dating punya dating..
sakit mula menyerang..
saja je kot sakit nie nk datang time-time tengah dating..
apa lagi..
tunjuk la sakit tue kt beliau..
mengerang kesakitan jugak la aku..
apa lagi..
beliau memang pantang tengok aku sakit..
terussss...
bawa aku pergi kangar..
cari la klinik-klinik yang ada..
tapi..
macam tak jumpa je..
yang jumpa farmasi teratai je..
lenjan je la..
kena la RM10 beli ubat..
tah hapa punya ubat la..
makan jugak sebelum tidur..
bangun2 maca tue jugak je..

tak apa la..
saja je nk ber'setory' pasal demam..
nie pun tengah demam jugak..
saja nk ber'belog'
baru mood nk bercerita sal demam nie adaa sikit..

Nway,
thanks too beliau a.k.a Mr. Kohok..
walaupun kita berkesempatan dating dalam jangka masa singkat..
dan terpaksa habis kan masa pergi ke kangar
untuk mencari ubat..
disitu..
saya nampak kesungguhan awak nak saya sihat..
cuma saya je nk bermanja-manja dengan awak..
kalau boleh kan..
saya tak nk sihat..
nk awak care je kat saya..
walaupun mulut awak bising..
paksa saya tue la..
ini la..
tapi..tue semua demi kebaikan saya..
kan2?

tadi kan..
masa saya ckp dengan awak..
yg saya tengah mengadu sakit tue..
yg awak membebel-bebel tue..
ingat tak??
ishhhh!
sebenarnya kan..
saya bengang gila-gila babi dekat awak..
tau tak kenapa??
dah la time tue saya tengah sakit..
tambah dengan membebel awak tue..
makin sakit saya..
oleh itu..
dalam hati saya tercakap la..
bukan saya tau..
tapi hati saya yg cakap..
"ish BABUN botak nie..membebel je..tahu tak tengah sakit nie"
;ppppp
i'm soryyyy sayang!

LOVE you!




No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)