Love.Do What Makes You Happy.Be With Who Makes You Smile.Laugh As Much As You Breathe,Love As Long As You Live.

Tuesday, March 15, 2011

Bad Monday!

Ku menjeling2 di tingkap bilik smbil berkata2 kpd rumateku,Nisa;


                       ''Nisa,,rase2 hujan tak eh?baju ade kt luar tue..org nk g klass da nie..''


Lalu aku mengambil kputusan utk angkat jugak..! kalau tak angkat,,tak tenteram la aku dlm klass Fizik jap g..
Yeah!..bju sudah pn aku angkt!senang nya hati beta..hehe..ok!masa utk ke kelas sir Rahim..


1 langkah..2 langkah..3 langkah..
dooooooommmmm! dengan tiba2..hujan turun dgn selebat hujan..fuhhhh! nasib baik den dah angkt baju..kalau tak..mamang kuyup la baju aku..dah la baru basuh..dgn tangan lg tau..tak main la mesin2 nie..acewah!poyoss je aku..


Aku on the way g klass nie..hujan semakin lama semakin lebat..kelas nun jauh kt blok F..mampus!dah pkul 2.15 p.m..argh!jom kawan2..kita lenjan sama-sama..kalau nk tnggu hujan benti,,nampaknya esok la bru gerak..


pakai payung pn mcm tak pakai je! ;((


Berbekal kn payung rm8 bli kt mashroom,kami sama-sama meredah hujan..gilaaaa la..lebat gila..sumpah!lebat..nk tak nk..terpaksa terus kn perjuangan meredah hujan..payung ada pn mcm tak ada je..basah weh!kain aku basah lencun..tinggi mmg dah tinggi dah nie angkat kain..tak tahu nk tnggi mana lg..
Tabah syuhadah!sir Rahim dah menanti di kelass..


Aku mngatur langkah..speed semakin bertambah..energy semakin berkurang..alamak!Go adda Go!


Tiba-tiba..suara Nani dtg dari belakang..
                      
                     ''adda!tgk kain kau!''


Dengan pantas!aku terus tengok!


                      ''WEHHHHHHH! KAIN AKU! KOTOR GILAA..banyak gila terkena lecak-lecak..
                         Nani,,tolong aku weh!WAWAWAWA,,


                       ''Kau relaks je adda..jalan!alaaa,,buat tak tahu je..''


Dengan berbekal kn kata-kata semangat dari Nani,,aku meneruskan perjalanan..tapi,,aku mintak Nani cover-cover kan aku..


Finally,,aku sampai kt blok F yg sengal tue(blok yg disalahkan) hehe..terus berlari aku masuk toilet..pergh!!!!!!serius..kotor gilaa..mcm mana nie??aku tak ade pilihan..terpaksa aku buka kain  opsss!
18SX..Aku dan Nani sama-sama berganding tenaga bersihkan kain aku..


Memang basah la kain aku..mcm bru lepas basuh je kain aku nie..jam da pkul 2.41 p.m..mampus la aku mcm nie!argh!lenjan jela pergi klass..dengan mood yg tak best,,lalu aku pn masuk la klass sir Rahim.. :(((


lebih baik pakai baju hujan dgn kasut boot je..kompem tak basah!

No comments:

Post a Comment

1. comment anda WAJIB yg BEST-best je!
2. tulisan GEDIK dilarang! ex: aWaK BaiK La
3. diakhir ucapan,sila tinggal kn smile anda! ex: :)